رکوردشکنی خاندان اژدها در اولین گام

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، سریال خاندان اژدها پیش درآمدی بر داستان سریال بازی تاج و تخت به شمار میرود و ماجرا آن در حدود 200 سال قبل از ماجرا های سریال قبلی اتفاق می افتد. تمرکز داستان این سریال بر اتفاقاتی است که در درون خاندان تارگرین می افتد و موجب سقوط پادشاهی آن ها می گردد.

رکوردشکنی خاندان اژدها در اولین گام

به گزارش وبلاگ معمای ویژه به نقل از هالیوود ریپورتر؛ قسمت اول این سریال روز یکشنبه 21 آگوست از شبکۀ اچ بی او پخش شد و با جذب حدود 10 میلیون بیننده در سراسر آمریکا، به پربیننده ترین افتتاحیه در تاریخ این شبکه تبدیل شد. قسمت اول سریال خاندان اژدها با تعداد بینندگانی که در آمریکای لاتین، اروپا، خاورمیانه و آفریقا کسب کرد، برترین افتتاحیۀ اچ بی او در این منطقه ها نیز محسوب می گردد.

کیسی بلویز مدیر ارشد محتوا در اچ بی او با اشاره به این اتفاق گفت: واقعا فوق العاده بود که میلیون ها نفر از طرفداران بازی تاج و تخت دوباره با ما به سرزمین وستروس برگشتند. خاندان اژد ها بازیگران و گروه سازندۀ بسیار با استعدادی دارد و همۀ آن ها با تمام وجودشان برای ساختن این سریال کوشش نموده اند؛ همۀ ما از اینکه چنین پاسخ مثبتی از مخاطبان گرفته ایم بی مقدار هیجان زده ایم.

قسمت اول خاندان اژد ها علاوه بر اینکه بزرگترین افتتاحیۀ اچ بی او بود، بعد از قسمت آخر بازی تاج و تخت که بیش از 19 میلیون بیننده داشت، به دومین قسمت پربینندۀ یک سریال در تاریخ این شبکه نیز تبدیل شد. رتبۀ دوم تا قبل از این به قسمت آخر فصل دوم سریال سرخوشی با نزدیک به 7 میلیون بیننده اختصاص داشت.

منبع: فرارو

به "رکوردشکنی خاندان اژدها در اولین گام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی خاندان اژدها در اولین گام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید