شکایات صنفی ظرف 24 ساعت رسیدگی می گردد
به گزارش وبلاگ معمای ویژه، رئیس سازمان صمت گیلان گفت: به عمده شکایات مردمی در سامانه 124 به مدت 24 ساعت رسیدگی می گردد.

تیمور پورحیدری گفت: نظارت های صنفی به صورت هدفمند و با حداقل زمان ممکن پس از وصول گزارش های مردمی به سامانه 124 انجام می گردد.
او اضافه کرد: در اجرای طرح نظارتی در 6 ماه گذشته اصناف متخلف در گیلان 2 هزار و 800 میلیارد تومان جریمه شدند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: عمده تخلفات در ماه های اخیر در حوزه روغن موتور، آرد و مرغ و صنایع فولادی بود که با انجام بیش از 55 هزار بازرسی، 5 هزار و 596 مورد تخلف کشف شد.
آقای پورحیدری تأمین اقلام اساسی و توزیع آن را یک بخش از تنظیم بازار اعلام و توضیح داد: بخش مهم دیگر تنظیم و تعادل بازار؛ نظارت هوشمندانه و هدفمند با هدف تسهیل در دسترسی آن ها به مردم است.
بیشتر بخوانید
او اضافه کرد: علاوه بر اجرای طرح های نظارتی؛ با همراهی مردم و ارائه گزارش به 124 بهتر می توانیم به تخلفات صنفی به صورت میدانی رسیدگی کنیم.
وبلاگ معمای ویژه گیلان رشت
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان