ظرفیت اتوبوس یحیی تکمیل شد ، کنعانی زادگان به پرسپولیس پیوست

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، دفاع وسط تیم ملی و فصل گذشته باشگاه الاهلی قطر با قراردادی دو ساله لیگ بیست و سوم را با پیراهن پرسپولیس دنبال خواهد نمود.

ظرفیت اتوبوس یحیی تکمیل شد ، کنعانی زادگان به پرسپولیس پیوست

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ معمای ویژه، محمدحسین کنعانی زادگان که در سرلیست یحیی گل محمدی برای حضور در جمع سرخپوش ها قرار داشت امروز با حضور درباشگاه پرسپولیس به همراه مدیر برنامه هایش مذاکرات نهایی را انجام داد و در نهایت با عقد قرار داد دوساله به این تیم پیوست.

بعد از پیوستن مسعود ریگی و شهاب زاهدی، اکنون کنعانی زادگان سومین خرید رسمی پرسپولیس در پنجره تابستانی به شمار می رود.

کنعانی در دو فصل اخیر برای الاهلی قطر در لیگ ستارگان بازی می کرد و طی 41 مسابقه 7 گل برای این تیم به ثمر رساند. او در شرایطی به پرسپولیس برگشته که گفته می شد پیشنهاداتی از سپاهان و تراکتور دارد اما تصمیم گرفت به اردوگاه قرمزها بازگردد.

کنعانی کار ساده ای در پرسپولیس ندارد چون که مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی، زوج پیروز خط دفاعی فصل گذشته سرخ ها در این تیم به جای مانده اند و بعلاوه نفراتی چون فرشاد فرجی و علی نعمتی نیز در اسکواد یحیی برای خط دفاع دیده می شوند.

کنعانی پس از بستن قرارداد با پرسپولیس در خصوص حضور گولسیانی و پورعلی گنجی در خط دفاع سرخ ها و سخت شدن کارش گفت:فرق نمی نماید ما پرسپولیس هستیم و 20 میلیون طرفدار پشت مان است و فرقی ندارد چه کسی بازی می نماید. چه یک دقیقه بازی کنم و چه نود دقیقه، مهم پیروزیت پرسپولیس است. ما یک کار نیمه تمام داریم که تا یک قدمی اش رفتیم و انشاالله سال جاری آن را تمام کنیم و قهرمان آسیا بشویم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ظرفیت اتوبوس یحیی تکمیل شد ، کنعانی زادگان به پرسپولیس پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت اتوبوس یحیی تکمیل شد ، کنعانی زادگان به پرسپولیس پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید