رسمی شد: جذب مهاجم خارجی پرسپولیس قطعی شد ، 48 ساعت تا امضای نهایی با ستاره مدنظر گل محمدی!

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، باشگاه پرسپولیس با طی مراحل نهایی قرارداد مهاجم خارجی تا 48 ساعت آینده گزینه موردنظر یحیی را جذب خواهد نمود.

رسمی شد: جذب مهاجم خارجی پرسپولیس قطعی شد ، 48 ساعت تا امضای نهایی با ستاره مدنظر گل محمدی!

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، در شرایطی که پرسپولیس در فاصله 10 روز تا آغاز لیگ قهرمانان و بازی فوق حساس با النصر لحظات سخت و پراسترسی را پشت سر می گذارد، هیات مدیره این باشگاه برای حل موضوعات مهم تشکیل جلسه داد.

کمبود مهاجم تخصصی در اسکواد پرسپولیس موضوع بسیار نگران کننده ای برای طرفداران و کادرفنی این تیم بود و جذب مهاجم با کیفیت خارجی به کلافی سردرگم برای این باشگاه تبدیل شد.

حال هیات مدیره پرسپولیس به جذب سریع یک مهاجم تاکید نموده و گفته تا 48 ساعت آینده قرارداد با مهاجم مورد تایید یحیی امضا خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس نوشت:در این نشست درباره مسائل روز تیم و باشگاه، گفتگو و تصمیم گیری شد. مباحث مرتبط به جذب مهاجم، اقدامات برای حضور و میزبانی از اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از جمله موارد مطرح شده بود.

در جریان این نشست، با توجه به گزارش مدیرعامل و هیات مدیره، ضمن تشکر از پیگیری های رضا درویش در مورد روش های قانونی و اخذ مجوز از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، گزینه های کادر فنی در مورد مهاجم، آنالیز و مقرر شد، طی دو روز آینده قرارداد منعقد گردد.

حالا باید دید از کدام بازیکن خارجی به عنوان مهاجم خارجی نو سرخ ها رونمایی می گردد و آیا از کیفیت لازم برخوردار خواهد بود یا خیر.

منبع: همشهری آنلاین

به "رسمی شد: جذب مهاجم خارجی پرسپولیس قطعی شد ، 48 ساعت تا امضای نهایی با ستاره مدنظر گل محمدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی شد: جذب مهاجم خارجی پرسپولیس قطعی شد ، 48 ساعت تا امضای نهایی با ستاره مدنظر گل محمدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید