قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان چهارشنبه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، خبرنگاران: قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه هفته جاری در کوالالامپور مالزی برگزار می گردد.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان چهارشنبه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ معمای ویژه و به نقل از سایت سازمان لیگ، پس از سه ماه رقابت فشرده در مرحله گروهی و یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هشت تیم به مرحله بعد صعود کردند که کشورهای عربستان و کره جنوبی با داشتن دو نماینده در این مرحله بخت بیشتری برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی دارند.

کشورهای ایران، ژاپن و ازبکستان که از قدرت های آسیا به شمار می روند نماینده ای در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ندارند. قرعه کشی این مرحله از مسابقات به صورت مجزا برای کشورهای غرب و شرق آسیا انجام می گردد و تیم های این دو منطقه تا قبل از فینال با هم برخورد نمی نمایند.

از غرب آسیا تیم های الهلال و الاتحاد (عربستان)، السد (قطر) و العین (امارات) و از منطقه شرق این قاره نیز وسترن سیدنی واندرز (استرالیا)، پوهانگ استیلرز و اف سی سئول (کره جنوبی) و گوانجو (چین) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.

تیم های استقلال، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان از ایران در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند که در مرحله مقدماتی و یک هشتم نهایی از دور رقابت ها حذف شدند.

فصل گذشته تیم گوانجو از کشور چین به مقام نخست دست یافت.

منبع: تسنیم

به "قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان چهارشنبه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان چهارشنبه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید