مدیرعاملی استقلال؟ فعلا نه

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال و یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال به اتفاقات چند روز اخیر پیرامون این باشگاه واکنش نشان داد. ماجدی که نام او به عنوان یکی از افرادی که در فهرست مدیران بعدی باشگاه مطرح شده است، در واکنش به اینکه آیا دوست دارد مدیرعامل استقلال بشود؟ گفت: در حال حاضر خیر!

مدیرعاملی استقلال؟ فعلا نه

وی درباره ناکامی استقلال در جذب علیرضا بیرانوند تاکید نمود: از روزی که این بحث ها شد، دوستان صمیمی من بحث می کردند و به من می گفتند چقدر ریلکسی! به آن ها می گفتم این اتفاق نمی افتد (بیرانوند به استقلال نمی رود). مطمئن بودم این اتفاق نمی افتد. اگر دو، سه شب پیش با من تماس می گرفتید، می گفتم چه می گردد.

ماجدی ادامه داد: کسی که سال ها در پرسپولیس بازی نموده و در فضای مجازی و حقیقی مستقیماً از طرفداران پرسپولیس تشکر نموده و علاقه مندی اش را نشان داده، به راحتی از این باشگاه کنده نمی گردد.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره اینکه اگر 30 میلیارد تومان پیش پرداخت بیرانوند آماده و یا فسخ قراردادش با پرسپولیس درست بود الان او در استقلال حضور داشت، گفت: در جریان جزئیات نیستم. من فقط ذهنیت خودم را می گویم. مطمئن بودم این اتفاق نمی افتد. حالا 30 یا 50 میلیارد بوده را نمی دانم.

منبع: فرارو

به "مدیرعاملی استقلال؟ فعلا نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعاملی استقلال؟ فعلا نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید