مراسم مرد سال نشریه GQ با گلکسی S21 اولترا سامسونگ تصویربرداری شد

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، جولیا کولیک، عکاس شناخته شده انگلستانی برای عکاسی و تصویربرداری از مراسم مرد سال نشریه GQ از گوشی گلکسی S21 اولترا استفاده کرد. این مراسم روز 18 نوامبر و در شهر لس آنجلس با حضور چهره های شناخته شده دنیای موسیقی و تفریح برگزار گردید. عکسی که مجله GQ برای شماره مخصوص این مراسم استفاده نموده است هم با گلکسی S21 اولترا گرفته شده است.

مراسم مرد سال نشریه GQ با گلکسی S21 اولترا سامسونگ تصویربرداری شد

استفانی چوی، مدیر بازاریابی سامسونگ در این رابطه گفت: ما در سامسونگ همواره در پی راه هایی برای یاری به همه هستیم تا بتوانند خاطرات ارزشمند خود را به برترین شکل حفظ نمایند و در عین حال آزادی خلاقیت را هم در برترین سطح خود داشته باشند. ما از همکاری با GQ برای عکس برداری از مراسم مرد سال 2021 با استفاده از گلکسی S21 اولترا بسیار خوشحالیم. زیرا توانستیم به همه نشان دهیم که آن ها هم می توانند عکس هایی در سطح مجلات برتر جهان بگیرند.

راسلن پلیک از عکاسان حاضر در این مراسم هم در همین خصوص اذعان داشت: فضا و محیط مراسم مرد سال GQ همواره پر از لحظات مجذوب کننده و مهمانان درجه یک و جزییات زیبا است. گوشی گلکسی S21 اولترا به شما یاری می نماید تا بتوانید در هر شرایط نوری کار عکاسی را انجام دهید.

جولیا کولیک عکاس این مراسم در ادامه صحبت هایش گفت: می توانید عکس هایی با هر خصوصیت، زاویه باز یا بسته و حتی کلوزاپ را با برترین جزئیات بگیرید. رابط کاربری این گوشی هم به شما امکان می دهد به راحتی بین حالت عکس و حالت خاص Pro Video Mode جابه جا شوید. در این حالت انواع گزینه ها برای تصویربرداری از هر چیزی که به ذهنتان برسد در اختیار شما خواهد بود. در عین حال می توانید حداکثر کیفیت و مجذوب کنندهیت رنگ ها را هم در هر شرایط تصویربرداری، حفظ کنید.

برای مشاهده تصاویر این مراسم می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "مراسم مرد سال نشریه GQ با گلکسی S21 اولترا سامسونگ تصویربرداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم مرد سال نشریه GQ با گلکسی S21 اولترا سامسونگ تصویربرداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید