هیس طارمی به قرمزها، سوژه رسانه های دنیا شد

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، شادی پس از گل ستاره ایرانی پورتو در شهرآورد پرتغال، بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت.

هیس طارمی به قرمزها، سوژه رسانه های دنیا شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ معمای ویژه، مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی تیم پورتو که به گفته رسانه پرتغالی دچار ویروس جام دنیای شده بود و پس از خاتمه مسابقات در قطر، عملکرد درخشان گذشته را نداشت، اما در بازی حیاتی با بنفیکا به یاری سرجیو کونسیسائو آمد و نقش بزرگی در پیروزی تیمش مقابل بنفیکا در شهرآورد پرتغال داشت.

طارمی 30 ساله در پیروزی 2بر یک پورتو مقابل بنفیکا در اُ کلاسیکو گل دوم تیمش را به ثمر رساند و پس از آن با دعوت به سکوتِ تماشاگران عقاب ها و نشان دادن عنوان قهرمانی روی لباس خود به عنوان شادی پس از گل، به نوعی برای رقیب دیرینه اژد های فوتبال پرتغال کری خوانی کرد. این شادی گل البته مورد توجه بسیاری از رسانه های دنیا نهاده شد و مثلاً رسانه های بلیچر ریپورت و 433 از تصویر آن استفاده کردند.

طارمی که پس از این بازی به عنوان برترین بازیکن زمین هم انتخاب شد، در این فصل از رقابت های لیگ پرتغال، 27 بار برای آبی های بندرنشین به میدان رفته و 14 بار گلزنی نموده و هفت پاس گل هم به هم تیمی هایش داده است.

پورتو که در لیگ پرتغال در رده دوم واقع شده است، قبل از این بازی اختلاف 10 امتیازی با بنفیکای صدرنشین داشت و حالا که اختلاف را به هفت امتیاز رسانده، به هفت بازی انتهایی فصل و احتمال لغزش قرمز ها و تکرار قهرمانی خود در این فصل هم با چشم امیدوارانه ای نگاه می نماید.

در هفته بیست وهشتم لیگ پرتغال، شنبه شب آینده پورتو میزبان سانتاکلارا و بنفیکا میزبان چاوس خواهند بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هیس طارمی به قرمزها، سوژه رسانه های دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیس طارمی به قرمزها، سوژه رسانه های دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید