پژو 207 دو رنگ وارد خط فراوری ایران خودرو شد

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، به زودی خودرو پژو 207 با کد کلاس نو 60013 و به صورت 2 رنگ و با پسوند MC (مولتی کالر) و تریم داخلی 2 رنگ روانه بازار خواهد شد.

پژو 207 دو رنگ وارد خط فراوری ایران خودرو شد

پژو 207i اولین خودرویی است که در این سال ها در مجموعه ایران خودرو با بدنه 2 رنگ فراوری می گردد. پژو 207i با بدنه 2 رنگ مشابه خودرو کوییک R به فروش خواهد رسید. قرار است تا این محصول بعضی تفاوت ها را نسبت به سایر نسخه ها داشته باشد.

امکانات پژو 207i دو رنگ دنده دستی عبارت است از :

  • نمایشگر لمسی با قابلیت میرور لینک
  • کروز کنترل
  • فرمان کمکی برقی
  • 2 کیسه هوا
  • ترمز های دیسکی
  • رینگ آلومینیومی
  • تهویه اتوماتیک
  • شیشه ها و آینه های برقی
  • کنترل سیستم صوتی از روی فرمان
  • کامپیوتر سفر و مدیریت سرویس ها
  • دوربین و سنسور پارک عقب
  • چراغ روشنایی روز

به عبارت ساده تر این تیپ 207 i تفاوتی با سایر نسخه ها ندارد.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با بیان اینکه فراوری پژو 207 هاچ بک اتوماتیک در رنگ های مختلف براساس نظرسنجی از بازار و مشتریان انجام شده است، گفت: این خودرو از ویژگی هایی نظیر طراحی زیبا و اسپرت، چالاکی، قابلیت های دینامیکی بالا و مصرف سوخت پایین بهره مند است.

علی رحیمی در ادامه اضافه نمود: مزیت پژو 207 هاچ بک اتوماتیک 2 رنگ، استفاده از تکنولوژی به کاررفته در خط رنگ این خودرو است که موجب افزایش کیفیت رنگ می گردد؛ ضمن آنکه نصب قطعات تزییناتی خاص در فرآیند فراوری و زیبایی این محصول را دوچندان نموده است.

وی ادامه داد: این خودرو علاوه بر سطح تجهیزات مناسب، مجهز به موتور TU5P و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است که رانندگی پر شتاب با گشتاور مناسب سبب رضایت مشتریان خواهد شد.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو گفت: موتور TU5P پژو 207 دو رنگ، نسل تازه موتور TU5 است که هم پرقدرت است و هم اندازه مصرف سوخت آن منطبق با استانداردهای زیست محیطی است. این موتور نسبت به موتور TU5 از بهبود عملکرد 5 تا 7 درصد در توان و گشتاور برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه این موتور دارای مزایای متعددی است، گفت: اضافه شدن CVVT یا زمان بندی متغیر سوپاپ ها، کاهش مصرف سوخت خودرو، کاهش اصطکاک های داخل موتور، ارتقای آلایندگی به یورو 5، کاهش مصرف روغن و بهبود شتاب گیری خودرو از نقاط قوت موتور نصب شده بر روی خودروی پژو 207 هاچ بک اتوماتیک 2 رنگ است.

رحیمی با اشاره به ویژگی های گیربکس 6 سرعته AT تازه شرح داد: این نوع گیربکس دارای ویژگی های خاص و متعددی مانند کاهش دور موتور، کاهش سطح صدای موتور، کارکرد مناسب و عدم فشار بر موتور به ویژه در سرعت های زیاد و در نتیجه افزایش عمر پیشرانه، کاهش مصرف سوخت، بهبود کیفیت و حس رانندگی بهتر است.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو یادآور شد: تغییرات متعددی در بدنه و تزیینات این خودرو انجام شده است که ازجمله آن می توان به سقف و اسپویلر در صندوق قرمز، بدنه مشکی یا سفید، غربیلک فرمان چرمی 2 رنگ قرمز و مشکی، قطعات دکوراتیو روی داشبورد با طرح هارمونی، جایگاه هایی با طرح و دوخت متناسب با طرح بدنه و قطعات تزییناتی قرمز اشاره نمود.

وی در سرانجام گفت: نشان 207 روی پشت سری جایگاه های جلو، قاب دستگیره های داخلی با طرح هارمونی، گردگیر دسته دنده با دوخت قرمز، ضرب گیرهای درهای جانبی قرمز، دستگیره های جانبی قرمز، قاب دور چراغ های مه شکن جلو قرمز، قاب آینه های جانبی قرمز، قاب چراغ پلاک عقب قرمز، رینگ مشکی و شبکه هواکش روی در موتور قرمز از دیگر تغییرات انجام شده و تزیینات به کار رفته در این محصول به شمار می رود.

آگهی های خرید و فروش پژو 207I

تازهترین آگهی های پژو 207i
منبع: بلاگ دیوار

به "پژو 207 دو رنگ وارد خط فراوری ایران خودرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژو 207 دو رنگ وارد خط فراوری ایران خودرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید