گزینه اصلی خروج از استقلال ماندگار شد ، این عکس خبر از ماندن می دهد!

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، هافبک تیم ملی امید امیدوار است تا بتواند نظر نکونام را برای حضور در ترکیب استقلال در مسابقات این فصل جلب کند.

گزینه اصلی خروج از استقلال ماندگار شد ، این عکس خبر از ماندن می دهد!

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، استقلال روز گذشته در ملاقاتی محبت آمیز پیروز شد تا آریو اسلامشهر که جواد زرینچه را به عنوان سرمربی بالای سر خود می بیند، با دو گل شکست بدهد. یامگا و پیمان بابایی گلزنان استقلال در این ملاقات بودند. از این ملاقات اما تعداد عکس کمی از سوی رسانه باشگاه استقلال به بیرون درز داده شد تا با توجه به حساسیت های نکونام، سیستم و چینش این تیم نامعلوم باقی بماند.

از شایعاتی که در این چند روزه پیرامون باشگاه استقلال شنیده می شد جدایی محمدحسین زواری، هافبک جوان این تیم بود، بازیکنی که فصل قبل به همراه امید حامدی فر از صنعت نفت به استقلال آمد اما آنگونه نتوانست فرصت بازی را به دست بیاورد.

البته در یکی از عکس هایی که باشگاه استقلال منتشر نموده، محمدحسین زواری به عنوان یار تعویضی در کنار جواد نکونام است که تا حدی زیادی شایعات پیرامون جدایی این بازیکن را رد نموده است و با توجه به زیر 23 سال بودن این بازیکن بعید به نظر می رسد که آبی ها به راحتی با جدایی او موافقت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "گزینه اصلی خروج از استقلال ماندگار شد ، این عکس خبر از ماندن می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه اصلی خروج از استقلال ماندگار شد ، این عکس خبر از ماندن می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید