8 گانه مجیدی در نیم فصل دوم، آغاز و سرانجام با عنایتی و فکری

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، آبی پوشان تهران که کارشان در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر را با صدرنشینی به انتها رساندند، روز آدینه و با حضور مقابل طرفدار در دیداری معوقه مربوط به هفته شانزدهم عملاً نیم فصل دوم خود را شروع می نمایند و این در شرایطی است که شاگردان مجیدی با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها در صدر جدول رده بندی حضور دارند.

8 گانه مجیدی در نیم فصل دوم، آغاز و سرانجام با عنایتی و فکری

مجیدی که یک نیم فصل تیمش را بدون شکست رهبری کرد، نیم فصل دوم را با قرار گرفتن مقابل یک مربی استقلالی به نام رضا عنایتی شروع می نماید و امیدوار است با پیروزی در این بازی معوقه بتواند فاصله اش با نزدیک ترین تعقیب کننده در جدول را به 3 امتیاز برساند.

آبی پوشان در حالی 15 بازی در نیم فصل دوم دارند که در صورت عدم تغییر و تحول روی نیمکت تیم های لیگ رجحان، مجیدی باید با 8 مربی استقلالی مصاف داشته باشد که این 8 گانه با عنایتی شروع و با فکری به انتها می رسد.

در حال حاضر به جز عنایتی که راهنمایی تیم طرفدار را بر عهده دارد، رسول خطیبی با آلومینیوم اراک، امیر قلعه نویی با گل گهر، علیرضا منصوریان با صنعت نفت، ساکت الهامی (و شاهرخ بیانی) با نساجی، جواد نکونام با فولاد، محمود فکری با نفت مسجد سلیمان و داود سید عباسی با پدیده در لیگ برتر حضور دارند.

از این نفرات امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان و محمود فکری سابقه سرمربیگری استقلال و ساکت الهامی (به همراه شاهرخ بیانی) نیز سابقه حضور در کادر فنی استقلال به عنوان دستیار را دارند. عنایتی، خطیبی، نکونام و سید عباسی تنها به عنوان بازیکن در استقلال حضور داشته و تا به امروز نیمکت نشینی در کسوت مربی در این تیم را تجربه نکرده اند.

آبی پوشان در هفته انتهای لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان هستند که در حال حاضر محمود فکری را به عنوان سرمربی در اختیار دارد و در صورت عدم تغییر در این تیم، تقابل سرمربیان فعلی و سابق استقلال حسن ختامی برای فصل بیست و یکم لیگ برتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "8 گانه مجیدی در نیم فصل دوم، آغاز و سرانجام با عنایتی و فکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 گانه مجیدی در نیم فصل دوم، آغاز و سرانجام با عنایتی و فکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید