راهنمای سفر

تور ژاپن آژانس سفرنامه در بهار و تابستان 1403

سفر به ژاپن با تور آژانس سفرنامه یک تجربه راحت و لذت بخش است. این آژانس معتبر با تجربه ای در زمینه ترتیب تورهای ژاپن برای مسافران دارد می تواند برنامه های گردشگری شما را برترین ها و جذابیت های برجسته کشور ژاپن معرفی کند.

1 اردیبهشت 1403

راهنمای سفر هوایی برای بیماران قلبی؛ نکات مهم برای داشتن سفر ایمن و لذت بخش

نگرانی در مورد خطرات سفر هوایی برای بیماران قلبی از رایج ترین مشکلاتی است که افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی با آن روبرو می شوند. از عوامل زمینه ای که ممکن است به شرایط اضطراری در حین پرواز منجر شوند می توان به بیماری عروق کرونر قلب (عروقی که خون و...

17 اسفند 1402

مقایسه نرخ خرید بلیط کیش در فصل های مختلفمقایسه نرخ خرید بلیط کیش در فصل های مختلف

مقایسه نرخ خرید بلیط کیش در فصل های مختلفکیش، جزیره گردشگریِ پرطرفداری، که سالانه چند هزار نفر به آن سفر می کنند یکی از جزایر خلیج فارس است که آب و هوای خشک نیمه استوایی دارد.

17 بهمن 1402

جنگل تیلاکنار، طبیعت سرسبز و دیدنی سلمانشهر

متل قو یا سلمانشهر یکی از شهرهای توریستی است که در استان مازندران قرار گرفته است. این شهر، که به علت وجود یک متل به نام قو به این نام معروف شده است، یکی از شهرهای ساحلی دریای خزر است و به خاطر داشتن ساحلی زیبا و چشم انداز های طبیعی میزبان گردشگران بسیاری...

25 آذر 1402

18 نکته مهم برای جلوگیری از اشتباهات رزرو آنلاین هتل

در گیرودار برنامه ریزی برای سفر و بستن چمدان ها، معمولا چیزهایی را فراموش می کنیم یا اشتباهاتی مرتکب می شویم که برایمان هزینه بردارند.

22 شهریور 1402

جلد سوم محدوده مرگ به بازار آمد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)؛ محدوده مرگ مجموعه داستانی هیجان انگیز است که با زبانی ساده و روان نگاشته شده است. این مجموعه برای نوجوانانی که به داستان های ترسناک علاقه مند هستند، مناسب است.

14 اردیبهشت 1402

سفر به جام جهانی 2018 روسیه ، راهنمای سفر به ولگوگراد

در این مطلب از سفر به ولگوگراد و منطقه ها دیدنی ولگوگراد برایتان می گوییم. ولگوگراد Volgograd شهری در کنار رود ولگا Volga در استان ولگوگراد در جنوب غربی روسیه است که بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد. طی صد سال گذشته، ولگوگراد سه بار تغییر نام داده است. در شروع...

19 دی 1401

زیباترین شهر ایران کدام است؟

زیباترین شهر ایران کجاست؟ این سؤال ممکن است برای خیلی از ایرانی ها و یا گردشگران خارجی تا به حال مطرح شده باشد. اما نکته اصلی این است که پاسخ به این سؤال کار دشواری خواهد بود، چرا که شهرهای ایران هر کدام دارای زیبایی های منحصر به فرد و آب و هوای خاص خود...

11 شهریور 1401

برای سفر تفریحی به کانادا چقدر پول احتیاج داریم؟

کانادا کشور جنگل های بارانی، پارک های کوهستانی و آسمان همواره آبی است. البته که نمی توان از یخ و یخبندان کانادا که علت محبوبیت این کشور برای دوستداران هاکی روی یخ است هم غافل شد.

13 مرداد 1401

آسمان شب، از نزدیک!

هر کسی به گوشه ای از این زمین خاکی سفر کرده و تجربه منحصر به فردی از آن را در ذهنش ابدی می کند. در این میان افرادی هستند که مقصدشان آسمان است و زمین برای آن ها فقط مسیری است به سوی مقصد.

7 تیر 1401

سفر مقرون به صرفه به لندن با 10 راه چاره ساده (قسمت دوم)

لندن یکی از گران ترین و زیباترین مرکز های جهان است. با رعایت این چند نکته می توان هزینه سفر به لندن را کاهش داد. با خبرنگاران همراه باشید.

27 خرداد 1401

سفر معاون وزیر خارجه به بلاروس در رابطه با اتباع ایرانی گرفتار در مرز این کشور

معاون کنسولی وزیر خارجه در رابطه با اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس به این کشور سفر می نماید و قرار است از منطقه ها مرزی بازدید کند.

3 آذر 1400

قزوین مقصدی نزدیک، خوشمزه و خنک برای فرار از گرمای مرکز

همین گلوگاه بودن سبب شده تا شهری که یادگار شاپور ساسانی است پر از یادگاری های تاریخی باشد، البته هم نشینی با البرز هم بی تاثیر نبوده و قزوین را با آب و هوایی کوهستانی و معتدل و طبیعتی سرسبز مجذوب کننده نموده است.

18 مهر 1400

اختلاف طبقاتی در محفل شاعران نامدار!

کدام شاعران بزرگ فارسی، زندگی لاکچری و کدام یک زندگی فقیرانه داشتند؟

11 دی 1398

راهنمای سفر به آنتالیا ، شهر دیدنی و تاریخی ترکیه

شهر آنتالیا در سواحل مدیترانه در کشور ترکیه واقع شده است و هر ساله انبوه گردشگران خارجی و مسافران محلی به آن سفر می نمایند، بنابراین یکی از مهمترین شهرهای صنعت گردشگری در کشور ترکیه به شمار می رود. آنتالیا، شهری زیباست که در آن، برای همه از هر نوع سلیقه،...

3 مهر 1398