برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری به میزبانی کیش

به گزارش وبلاگ معمای ویژه، محمد محب خدایی با اشاره به توجه ویژه دولت به بخش گردشگری در دوران پسا تحریم و موج استقبال گردشگران خارجی برای بازدید از کشور، به برنامه ریزی های به عمل آمده جهت افزایش پنج برابری گردشگران و تورهای گردشگری در برنامه ششم توسعه اشاره نمود.

برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری به میزبانی کیش

وی اضافه کرد:

جزیره کیش به عنوان قطب جهانگردی کشور و یکی از مراکز اصلی توسعه صنعت توریسم در دوران پسا تحریم، علاوه بر اقدامات گسترده خود درراستای جذب دو میلیون جهانگرد در سال با استفاده از تمامی ظرفیت ها، در جهت تحقق اهداف کلان دولت کوشش می نماید.

وی به استقبال خوب شرکت ها و سازمان های فعال حوزه جهانگردی از نمایشگاه کیش اشاره نمود و گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبادل علم و تجربیات فعالان پیروز صنعت جهانگردی است به همین منظور برپایی همایش های تخصصی و کارگاههای آموزشی از دیگر برنامه های جنبی نهمین نمایشگاه جهانگردی کیش است.

خدایی به برگزاری همایش های حمل و نقل و جهانگردی، همایش جهانگردی ، برند و بازار و همایش شهر جهانگردی در سه روز برگزاری نمایشگاه اشاره نمود و گفت: این رویداد با حضور مسئولان بلند پایه کشوری ، مسئولانی از سازمان میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی ، کارشناسان سازمان های مرتبط با صنعت جهانگردی موضوعاتی تخصصی همانند آنالیز زوایای مختلف حمل و نقل در توسعه جهانگردی، نقش منطقه ها آزاد در توسعه برند ایرانی، تداوم حیات تجاری برند در جهانگردی و تحول و توسعه شهری با نگرش شهر جهانگردی بحث وآنالیز خواهد شد.

وی از برگزاری دوره های آموزشی مانند دو کارگاه آموزشی مارکوم و شهر جهانگردی خبرداد و اضافه کرد: این دوره ها از سوی عالی بهترین موسسه های آموزشی اروپایی و با ارائه گواهینامه به شرکت کنندگان در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

نهمین نمایشگاه بین المللی جهانگردی وسفر کیش از11 تا 14 اسفند درجزیره کیش برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

منبع: کجارو

به "برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری به میزبانی کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری به میزبانی کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید