تئاتر

دل مشغولی های شاعر مشهوری که در محله اعیان نشین زندگی می کند

شاعر محبوب بچه ها و نوجوانان سال هاست از شهر خود دور شده و در محله دروس تهران زندگی می کند. او تا امروز بیش از 160 اثر برای بچه ها منتشر کرده؛ کتاب هایی که تیراژ برخی از آنها به بیش از پنج و نیم میلیون نسخه می رسد.

6 تیر 1402

موکت تایل ایرانی در گامان تزیین جاوید

یکی از مجذوب کننده­ترین و راحت­ ترین انواع کفپوش ­ها برای محیط ­های مختلف، موکت است که این روزها به علت محبوبیت بسیاری که داشته در انواع مختلف فراوری و عرضه می­شود. یکی از پرطرفدارترین انواع موکت، موکت تایل است. حتماً شما نیز تا حدودی در خصوص این موکت...

26 اردیبهشت 1402

جزئیات اجرای نمایش غیراخلاقی در یک سرای محله ، رئیس این مجموعه عزل شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از عزل رئیس سرای محله زعفرانیه در منطقه یک برای اجرای یک نمایش غیراخلاقی اطلاع داد.

20 اردیبهشت 1402

اینجا آینده بچه ها درخشان می گردد ، خانه ای پر از آموزش های مفید و رایگان

درس و مشق و حساب و هندسه را بچه های ما در مدرسه و کلاس درس می آموزند، آن هم با معلمانی باتجربه که دوره هایش را در برترین دانشگاه ها فراگرفته اند ولی جرأت مندی، آداب معاشرت، دوست یابی و مهارت های دیگر رفتاری را در کمتر کلاسی می آموزند.

8 بهمن 1401

سفر به جام جهانی 2018 روسیه ، راهنمای سفر به ولگوگراد

در این مطلب از سفر به ولگوگراد و منطقه ها دیدنی ولگوگراد برایتان می گوییم. ولگوگراد Volgograd شهری در کنار رود ولگا Volga در استان ولگوگراد در جنوب غربی روسیه است که بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد. طی صد سال گذشته، ولگوگراد سه بار تغییر نام داده است. در شروع...

19 دی 1401

شروع دوره پنجم کارآموزی آموزشگاه همراه اول با هدف استفاده از ظرفیت جوانان نخبه

دوره پنجم کارآموزی آموزشگاه همراه اول با هدف توانمندسازی زیست بوم دیجیتال کشور و استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان صاحب ایده شروع به کار کرد.

1 دی 1401

خیابان آربات؛ یکی از قدیمی ترین و مشهورترین خیابان های مسکو

خیابان آربات (Arbat Street) یکی از قدیمی ترین و مشهورترین خیابان های مسکو است که طول آن بالغ بر یک کیلومتر می گردد. خیابان آربات بینمیدان آرباتسکایا واروتا و میدان اسمولنسکایا قرار گرفته است.

15 شهریور 1401

10 مقصد برتر گردشگری ادبی از دید نشنال جئوگرافی

اگر قصد دارید در سفر بعدی، به معروف ترین کتاب فروشی ها و پاتوق نویسندگان و شاعران مشهور سر بزنید، بهتر است 10 مقصد برتر گردشگری ادبی را از دید نشنال جئوگرافی بشناسید.

23 اردیبهشت 1401

برترین ویدیوهای گردشگری خبرنگاران

برترین ویدیوهای خبرنگاران در سال 95 را در این مقاله از خبرنگاران مرور می کنیم. همراه ما باشید.

16 بهمن 1400

انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی پژوهشی بین دانشگاه کردستان و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

تفاهم نامه همکاری های علمی پژوهشی بین دانشگاه کردستان و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران با تاکید بر برگزاری دوره های مشترک مقاطع تحصیلات تکمیلی منعقد شد.

6 دی 1400

جاذبه های کپنهاگ؛یکی از آرام ترین مرکز های دنیا، عکس

کپنهاگ، مرکز و عظیم ترین شهر این کشور است. شما در این شهر، ساختمان مجلس فلکتین (Folketing) در کاخ کریستین برگ (Christiansborg) که سریال برگن (Borgen) در آن فیلم برداری شد و همین طور خانواده سلطنتی را در کاخ املی بورگ (Amalienborg) پیدا خواهید کرد.

20 مرداد 1400

بیوگرافی مجید صالحی ، هنرپیشه پیروز دنیای طنز

سید مجید صالحی زاده متولد 26 شهریور 1354 در محله امامزاده حسن تهران بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده پیروز ژانر طنز ایران است.

24 اردیبهشت 1399

سومین جشنواره انگور ارومیه شروع به کار کرد

به گزارش خبرنگاران، عضو و رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه سه شنبه شب در آیین شروع به کار این جشنواره با اشاره به اینکه کاشت و فراوری انگور در ارومیه و استان، ریشه در سنت های اصیل تاریخی این خطه دارد گفت: برگزاری جشنواره انگور...

15 فروردین 1399

عکاسی سواد می خواهد

خبرنگاران/اصفهان ساسان مؤیدی، عکاس باسابقۀ کشور، پس از توضیح خاطراتی از دورانِ کاری خود گفت: امروز عکاسی به سواد نوشتاری احتیاج دارد. یک عکاس باید ادبیات محکمی داشته و قادر به پیدا کردن قصه و گفتن آن باشد.

13 فروردین 1399

هنرمندانی که همراه مردم به پیاده روی اربعین رفتند

جمعی از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون ایران همراه با مردم راهی زیارت کربلا شده و پا در جهت پیاده روی اربعین گذاشته اند.

5 آذر 1398

راهنمای سفر به آنتالیا ، شهر دیدنی و تاریخی ترکیه

شهر آنتالیا در سواحل مدیترانه در کشور ترکیه واقع شده است و هر ساله انبوه گردشگران خارجی و مسافران محلی به آن سفر می نمایند، بنابراین یکی از مهمترین شهرهای صنعت گردشگری در کشور ترکیه به شمار می رود. آنتالیا، شهری زیباست که در آن، برای همه از هر نوع سلیقه،...

3 مهر 1398